خرید دستگاه لیزر دایود
لیزر الکساندریت لیزر الکس دایود لیزر دایود دستگاه اس اچ آر
خرید دستگاه لیزر دایود
نوشته شده توسط لیزر موهای زائد در ساعت 1:26

 

خرید دستگاه لیزر دایود 2019 –2020 قیمت دستگاه لیزر دایود 2020-2019

 

دستگاه لیزر دایود و انواع لیزر موهای زائد بدن یکی از عمل‌های زیبایی بدن است که نیازی به عمل جراحی ندارد. این عمل سرپایی توسط دستگاه لیزر دایود این روز‌ها بین بانوان و حتی مرد‌ها نیز بسیار محبوب شده است. این محبوبیت چندان دور از انتظار نیست و به خرید دستگاه لیزر دایود منجر میشود، چون زندگی بدون نیاز به اصلاح یا واکس کردن مو‌های زائد می‌تواند باعث صرفه جویی در زمان شود.

 

در لیزر موهای زائد بدن از آخرین تکنولوژی‌های روز در این زمینه استفاده می‌شود که کاملا امن خواهد بود. این تکنولوژی می‌تواند بدون در نظر گرفتن جنس مو و یا رنگ پوست، مو‌های زائد بدن را نابود کند در حالی که کاربر شاهد هیچ نوع عارضه جانبی نخواهد بود. بیش از هزاران نفر در جهان از این شیوه استفاده می‌کنند در حالی که نتایج بسیار خوبی را مشاهده کردند.

روش عملکرد دستگاه لیزر دایود

 

رایج‌ترین نواحی بدن برای استفاده دستگاه لیزر دایود

 

به صورت کلی، تمام اجزای بدن که دارای مو با رنگ تیره باشد می‌تواند توسط لیزر تحت درمان قرار بگیرد. این درمان می‌تواند باعث رفع شدن مو‌های زائد در نواجی مختلف بدن باشد. بانوان برای لیزر کردن بیشتر نواحی صورت، زیر دست و پا را تحت درمان قرار می‌‌دهند. تمامی این نواحی اشاره شده، نقاطی از بدن هستند که وجود موی زائد در آن می‌تواند باعث خجالت زده شدن هر فردی شود.

 

مردان نیز بیشتر نواحی کمر، سینه و شانه را تحت درمان قرار می‌دهند. لیزر برای استفاده در در نواحی داخل گوش، داخل بینی و ابرو ها مناسب نیست. در صورت سعی می‌شود که لیزر به گونه‌ای استفاده شود که آسیبی به چشم وارد نشود.

 

برای خرید دستگاه لیزر دایود الکس 2019 2020- و اطلاع از قیمت به لینک مراجعه فرمایید

رفع مو‌های زائد چیست؟

 

رفع مو‌های زائد با استفاده از دستگاه لیزر دایود، متودی از زیر مجموعه نور درمانی است. در این راهکار درمانی، برای جلوگیری از رشد مجدد مو از لیزر استفاده می‌شود. نور لیزر روی پوست تابیده خواهد شد تا فولیکول مو این نور را جذب کرده و در نهایت، این نور باعث می‌شود که فولیکول مو آسیب دیده و از رشد مجدد آن جلوگیری شود.

 

همه می‌دانند که رفع مو زائد با شیوه‌های سنتی مثل شیو یا واکس می‌تواند چه قدر زمان را تلف کند و همین دلیل اصلی استفاده از تکنولوژی لیزر برای بانوان و مردان است تا دیگر با این مشکل روبرو نباشند. موفق بودن شیوه لیزر موهای زائد در طول زمان و با دیدن نتایج واضح تر از گذشته است.

 

بدین ترتیب در طول این مدت درخواست برای انجام این عمل بسیار بیشتر از گذشته شده چون در طول مدت زمان بسیار کمتر کاربر می‌تواند از دردسر موهای زائد بدن رهایی پیدا کند. لیزر با استفاده از شیوه‌های پزشکی مدرن می‌تواند به راحتی مشکل بانوان و مردان را در این زمینه حل و فصل کند.

خرید دستگاه لیزر دایود ، بهترین قیمت فروش دستگاه لیزر Diode

 

خرید دستگاه لیزر دایود ، بهترین قیمت فروش دستگاه لیزر Diode

لیزر موهای زائد – مکانیزم، مقایسه، فواید و محدودیت با دستگاه لیزر دایود

 

اگر عمل‌های زیبایی و پلاستیک امروزی را در نظر نگیریم، عمل لیزر برای رفع موهای زائد بدن در چند سال گذشته با رشد و محبوبیت چشم‌گیری روبرو شده است. وقتی مردم نسبت به ظاهر خود توجه بیشتری به خرج می‌دهند ( به خصوص بانوان)، بیشتر به دنبال راهکار‌های دائمی برای حل مشکلات هستند.

 

واکس، اصلاح و … همه از شیوه‌های سنتی هستند که ماندگاری موقت دارند اما عمل لیزر می‌تواند ماندگاری بسیار بیشتری را به بیمار ارائه کند. این شیوه برای رفع مو‌های زائد نسبت به دیگر رقبا کمی مدرن تر است و متخصصین پوست در سرتاسر جهان ابعاد جدیدی از آن را توسعه می‌دهند. توسعه دادن لیزر باعث شده تا مدل‌های مختلفی از این درمان به وجود آید که یکی از جدید‌ترین راهکار ها لیزر دایود است.

 

رفع موهای زائد توسط دستگاه لیزردایود

 

رفع موهای زائد توسط دستگاه لیزر دایود

رفع مو‌های زائد با استفاده از دستگاه لیزر چیست؟

 

لیزر موهای زائد در واقع جز عمل‌های زیبایی محسوب می‌شود. در این شیوه نور با استفاده از تقویت کننده به صورت متمرکز به پوست می‌تاباند. گرمای تولید شده از تابش نور باعث می‌شود که فولیکول‌های مو آسیب دیده و رشد مو‌های زائد متوقف شده یا کمتر شود. این عمل زیبایی می‌تواند با استفاده از انواع مختلف لیزر انجام شود که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و می‌توانند روی نوع خاصی از پوست یا مو تاثیرگذارتر باشند.

 

برای رسیدن به بهترین نتیجه معمولا عمل لیزر موهای زائد در چند جلسه انجام می‌شود که در میان آنها معمولا فواصلی وجود دارد. برخی از افراد شاید بعد از انجام عمل با عوارض جانبی روبرو شوند. با انجام راهکار‌هایی برای نگه داری از پوست قبل از عمل می‌توان این عوارض جانبی کوتاه مدت را به کمترین حد ممکن رساند. در هر صورت این نوع عمل، عملی بسیار دقیق است که نیاز به نگهداری بسیار زیاد دارد اما نتایج می‌تواند بسیار خوب باشد.

نکاتی مهم در مورد لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر دایود چیست؟

 

دستگاه لیزر دایود، لیزر را با طول موج حدود 800 نانومتری به سمت پوست می‌تاباند. این مقدار طول موج نسبت به لیزر‌های الکساندرایت یا Ruby بسیار بیشتر است. این مقدار طول موج باعث می‌شود که نور تابیده شده به عمق بیشتری از پوست نفوذ کند. به همین خاطر شانس بیشتری برای وارد کردن صدمه جدی به فولیکول مو برای جلوگیری از رشد مجدد وجود دارد. لیزر‌های دایود در واقع طیف وسیعی از لیزر‌ها را در زیر مجموعه خود ارائه می‌دهد به همین خاطر هر روز شاهد پیشرفت و تکامل در شیوه‌های درمانی تحت نظر لیزر دایود هستیم.

 

   کاهش ضخامت مو‌های زائد: بدن به صورت طبیعی دارای مو‌هایی بسیار نازکی است که از زمان تولد روی بدن مشاهده می‌شود. این نوع مو با توجه به نازک بودن معمولا در کانون توجه قرار نمی‌گیرند. لیزر می‌تواند مو‌های ضخیم زائد را به چنین ترکیبی تبدیل کند که دیگر در معرض توجه نباشند.

   نابودی کامل فولیکول: با انجام جلسات بیشتر می‌توانید باقی مانده فولیکول‌های مو را نیز به صورت دائم نابود کنید تا از رشد مجدد مو به صورت کامل جلوگیری شود.

 

لیزر دایود برای درمان روی دو مکانیزم تمرکز می‌کند تا موهای زائد را تا درصد زیادی نابود کند. قدم‌های قبل از انجام عمل وجود دارد که باید حتما انجام شوند. به عنوان مثال قبل از عمل باید موهای زائد شیو شوند. دلیل انجام این کار کاهش بو هنگام انجام عمل، جلوگیری از پوشش مو و عدم رسیدن نور به سطح پوست و رسیدن نور به عمیق ترین سطح فولیکول است. افرادی که دارای پوست با رنگ تیره هستند باید قبل از عمل از محصولات ضد نور آفتاب استفاده کنند.

 

عوارض لیرز دایود

خوشبختانه دستگاه لیزر دایود می تواند بدون هیچ عارضه ای به رفع موهای زاید بپردازد ولی در برخی موارد نادر بعد انجام لیزر شاهد خارش و یا کمی التهاب بر روی پوست خواهیم بود که کاملا موقتی بوده و بعد از مدت کمی از بین خواهد رفت.

مزایای لیزر دایود

عمق نفوذپذیری بیشتر نسبت به الکساندرایت و IPL

خنک کنندگی سطحی مناسب

امکان استفاده در پوست های روشن و تیره

کاهش ریسک به خاطر پالس یکنواخت

آیا لیزر دایود درد دارد ؟

واقعیت این است که این مورد یک مسئله کاملا نسبی است چرا که با توجه به شرایط مختلف افراد احساس کوناگونی دارند. در حالت معمول در دستگاه های با کیفیت که دارای کولینگ خوبی هستند شما فقط کمی گز گز احساس خواهید کرد ولی در بعضی افراد که دارای پوست حساسی هستند امکان کمی درد کاملا طبیعی است.

تعداد جلسات درمان لیزر دایود

جلسات درمان توسط لیزر دایود در افراد مختلف با توجه به سن، جنسیت ، رنگ پوست، ناحیه درمان و سطح هورمون متفاوت است و به طور میانگین بین 6 تا 10 جلسه متغیر است. علت تعدد دفعات لیزر به خاطر مراحل رشد مو می باشد به این صورت که ریشه برخی موها تازه شروع به رشد کرده و از دفعات قبلی لیزر هنوز باقی مانده اند. در مقاله مراحل رشد مو به طور کامل توضیح داده شده است.

مناطق قابل لیزر بدن توسط لیزر دایود

  • ناحیه زیر بغل
  • ناحیه دست و پا
  • ناحیه سینه
  • ناحیه کمر
  • ناحیه بیکینی
  • ناحیه سر و صورت
  • ناحیه پشت گردن

نکات قبل از درمان لیزر موهای زاید

  • موهای ناحیه مورد نظر درمان حتما قبل از لیزر باید تراشیده شود چرا که در صورت عدم این کار بیشتر انرژی لیزر جذب موهای موجود می گردد و انرژی کمتری به ریشه مو می رسد.
  • حتما از حدود 4 هفته قبل از لیزر موهای خود از برنزه کردن پوست خود جلوگیری کنید.
  • قبل از لیزر از پوست خود را به صورت کاملا تمیز نگاه دارید و از آرایش و استفاده از کرم و لوسیون خودداری کنید.
  • قبل از مراجعه به مرکز لیزر تمامی زیورآلات را از خود جدا نمایید.
  • اگر مبتلا به هرگونه بیماری پوستی هستید و یا از داروی خاصی استفادخ می کنید حتما قبل از انجام لیزر با پزشک خود مشورت نمائید.

نکات بعد از درمان لیزر موهای زاید

  • وجود کمی قرمزی و التهاب پوستی بعد از لیزر کاملا طبیعی است و جای نگرانی نیست.
  • بعد از لیزر از قرار دادن پوست خود در معرض نور مستقیم نور آفتاب جلوگیری نمائید.
  • تا قبل از برطرف شدن التهابپوست از گرفتن دوش آب گرم و یا سونا و جکوزی اجتناب گردد.
  • تا 2 هفته بعد از لیزر از برنزه کردن پوست خود اجتناب کنید.
  • بعد از لیزر از کرم ضد آفتاب که پوست شما را از نور آفتاب محافظت کند استفاده نمائید.

هزینه درمان توسط دستگاه لیزر موهای زائد

هزینه های درمانی با توجه به ناحیه های درمان و تعداد جلسات درمان کاملا متفاوت هستند. این در صورتی است که در برخی کلینیک ها با توجه به شرایط یکسان به علت موقعیت جغرافیایی و همچنین نوع خدمات دهی تفاوت قیمت را شاهد خواهیم بود.

 


 

  • خرید دستگاه لیزر دایود طب ماهان ، شرایط مختلفی بر روی کیفیت و قیمت دستگاه ها تاثیر می گذارد به همین منظور توصیه می شود هنگام خرید دستگاه لیزر دایود به نکات زیر توجه داشته باشید :
  • خرید از برند معتبر : توصیه می شود حتما از برندهای معتبر بازار خرید کنید تا بتوانید پس از خرید خدمات خوبی را دریافت کنید.
  • دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان : داشتن مجوز وزارت بهداشت و درمان یکی از نشانه های معتبر بودن دستگاه می باشد.
  • داشتن گارانتی : گارانتی هندپیس دستگاه لیزر دایود از نکات بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم و خرید هندپیس بدون گارانتی و یا گارانتی های کم بسیار خطرناک است.
  • داشتن خدمات پس از فروش
  • توان خروجی دستگاه : توان خروجی دستگاه های لیزر که مقادیر مختلفی را شامل می شود تاثیر مستقیم بروی قیمت دارد.
  • سازنده دستگاه : کشور سازنده دستگاه از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت است که بالاترین قیمت را دستگاه های امریکایی و بعد به ترتیب اروپایی ، کره ای و چینی دارند.

قیمت دستگاه لیزر دایود

همانطور که می دانید برندهای گوناگونی از دستگاه لیزر دایود وجود دارد که به طبع تفاوت های گوناگونی هم با یکدیگر دارند که بر روی قیمت تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه به عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت دستگاه لیزر دایود خواهیم پرداخت :

توان دستگاه

توان خروجی لیزربار یکی از مهم ترین عواملی است که بر روی قیمت تاثیر خواهد داشت. در حال حاضر در بازار ایران لیزربار با توان های 400 ، 500 ، 600 ، 800 و 1200 وجود دارد که دارای سطح مقطع های متقاوتی بوده و قیمت های متفاوتی دارند.

کیفیت ساخت دستگاه

کیفیت ساخت دستگاه یکی دیگر از عواملی است که بر ارزش دستگاه تاثیر خواهد گذاشت. منظور از کیفیت استفاده از قطعات مورد استفاده در دستگاه لیزر می باشد. در این مورد حتما دقت کافی را داشته باشید چرا که برخی از شرکت ها برند ها معتبر را کپی کرده و از قطعات بی کیفیت در دستگاه خود استفاده می کنند و از قیمت می کاهند.

گارانتی

گارانتی دستگاه لیزر موهای زاید از هر نوع تکنولوژی که باشه یکی از مهم ترین عواملی است که هر خریداری به آن توجه می کند. داشتن گارانتی و همچنین زمان گارانتی دستگاه لیزر موهای زاید بر روی قیمت دستگاه تاثیر خواهد گذاشت.

گارانتی دستگاه لیزر موهای زاید به چه صورت محاسبه می گردد ؟

گارانتی دستگاه ها معمولا به دو صورت توسط شرکت ها اعلام می گردد :

  • زمانبندی : به طور معمول دستکاه های لیرز به مدت یک سال گارانتی می شوند.
  • تعداد شات لیزربار : در این نوع به تعداد شاتی که توسط دستگاه زده می شود گارانتی می کنند به عنوان مثال تا 10 میلیون شات گارانتی می شود.

توجه : خرید دستگاه های زیر 5 میلیون شات گارانتی به هیچ وجه توصیه نمی گردد.

تفاوت دستگاه لیزر دایود و دستگاه لیزر الکس

طول موج : اولین و بزرگترین تفاوت آن ها طول موج درمانی آن ها می باشد. لیزر دایود دارای طول موج 808 نانومتر بوده و لیزر الکساندرایت دارای طول موج 755 نانومتر می باشد.

عمق نفوذ : با توجه به طول موج بیشتر لیزر دایود سبب می شود عمق نفوذ بیشتری در داخل پوست داشته و تخریب بیشتری نسبت به لیزر الکساندرایت در فولیکول مو داشته باشد.

تایپ پوستی : لیزر دایود به علت عمق نفوذپذیری بالاتر نسبت به لیزر الکس مناسب تیپ پوستی گندمی، سبزه، و تیره می باشد و لیزر الکس مناسب تیپ پوستی شیشه ای و روشن می باشد.

ضریب جذب : با توجه به اینکه لیزر دایود دارای عمق نفوذپذیری بالاتر است ولی ضریب جذب ملانین کمتری نسبت به لیزر الکساندرایت دارد این در شرایطی است که لیزر الکس بتواند تا عمق دلخواه ما نفوذ کند ولی با توجه به اینکه توانایی اینکار را ندارد لیزر دایود برای پوست های تیره تر جوابدهی بالاتری دارد.

کولینگ : کولینگ دستگاه لیزر دایود به صورت تماس با سطح پوست می باشد که توسط TEC های هندپیس انتقال می یابد در صورتی که شات های دستگاه الکساندرایت از فاصله کمی از پوست زده می شود و به همین علت خنک کردن پوست توسط باد سرد صورت می گیرد.

مصرف ژل : دستگاه لیزر الکساندرایت به علت وجود فاصله هندپیس از پوست نیازی به ژل ندارد ولی در لیزر دایود به علت تماس مستقیم با سطح پوست مصرف ژل الزامی می باشد.

هندپیس : وجود لیزربار لیزر دایود در درون خود هندپیس سبب شده تا هندپیس سبکتری نسبت به لیزر الکس داشته باشیم.

تعویض لامپ : در لیزر الکس برای تحریک لیزر راد از لامپ الکس استفاده شده است که هر چند وقت یکبار نیاز به تعویض آن می باشد که هزینه در بر خواهد داشت و در حالی که در لیزر دایود سیستم لیزربار نیاز به لامپ ندارد.

درمان جانبی : از لیزر الکساندرایت علاوه بر رفع موهای زاید برای درمان های برای درمان پیگمانته و روشن سازی پوست نیز استفاده می گردد در حالی که لیزر دایود تنها برای رفع موهای زاید استفاده می شود.

تفاوت دستگاه لیزر SHR با دستگاه لیزر دایود

طول موج : همانطور که گفته شد لیزر دایود دارای طول موج 808 نانومتر بوده و دستگاه SHR بین 520 تا 1200 نانومتر امکان انتقال دارد.

عمق نفوذپذیری : لیزر دایود دارای عمق نفوذپذیری بالاتری نسبت به دستکاه اس اچ آر دارد.

سیستم عملکرد : بزرگترین تفاوت لیزر دایود با دستگاه SHR سیستم عملکرد آن ها می باشد در دستگاه اس اچ آر برای انتقال نور و گرما از لامپ زنون استفاده شده است در حالی که در لیزر دایود از لیزر بار استفاده شده است.

سطح مقطع هندپیس : همانطور که می دانید هر دو دستکاه به صورت تماسی با سطح پوست کار خواهند کرد با این تفاوت که سطح مقطع کریستال اس اچ آر از لیزر دایود بزرگتر می باشد.

برگشت پذیری مو : در دستگاه اس اچ آر برگشت پذیری بیشتری از مو را نسبت به لیزر دایود شاهد خواهیم بود.

موهای کرکی : دستگاه اس اچ آر توانایی بیشتری برای از بین بردن موهای کرکی نسیت لیزر دایود و الکساندرایت دارد.

 

لیزر موهای زائد با دایود

نکته اصلی در موفقیت لیزر موهای زائد با دیود، انتقال انرژی زیادی به پوست است. این انرژی به طور انتخابی توسط ملانین اطراف فولیکول مو جذب می شود در حالی که بر بافت اطراف آن تأثیر نمی گذارد.

اما لیزر دایود چیست؟ لیزرهای دایود از طول موج منفردی استفاده می کنند که میزان افتادگی بالایی در ملانین دارد. با گرم شدن ملانین، ریشه و جریان خون به سمت فولیکول که باعث رشد دائمی موها می شود، از بین می رود. دستگاه های لیزر موهای با کیفیت بالا مانند The Primelase HR و Elysion برای محافظت از سطح پوست، خنک کننده تماس با یخچال فریزر کریستالی (+5 درجه سانتیگراد) را در خود جای داده و این درمان را به یک تجربه راحت و بدون درد برای بیماران تبدیل می کنند. در لیزرهای دایود دارای پالسهای با فرکانس پایین، تسلط کم بوده و با اطمینان می توان از آنها در انواع پوست استفاده کرد.

در روش لیزر موهای زائد به شیوه دایود، متخصص پوست یک ابزار لیزر دستی را به پوست شما فشار می دهد. انرژی نور حاصل از مشعل لیزر از طریق پوست وارد فولیکول های مو می شود و نور لیزر باعث آسیب دائمی در فولیکول های مو می شود و تمایل آن به رشد بیشتر را غیرفعال می نماید. در روش لیزر موهای زائد توسط دستگاه دایود، لیزر فقط بر رشد فعال مو تأثیر می گذارد. از آنجا که موهای زائد با گذشت زمان در مراحل مختلف رشد می کنند، لیزر موهای زائد با دایود نیز همچون سایر متدهای لیزر به درمان های متعدد برای نتایج مطلوب نیاز دارد اما تعداد جلسات مورد نیاز و طول مدت درمان با این متد نسبت به سایرین کوتاهتر می باشد.

تاثیر و درصد موفقیت یک روش را مشتریان بهره مند شده از آن تعیین می کنند. لیزر موهای زائد توسط دایود در مورد ارائه موثرترین فناوری رضایت مشتری بالا و بیشترین ROI را برای تجارت شما ایجاد می کند. با این وجود همه لیزرهای دایود به طور برابر این منفعت را برای شما ایجاد نمی کنند بنابراین درک عوامل تاثیر گذار در این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتخاب سیستمی که دارای مارک CE پزشکی است، تضمین آزمایش و کیفیت محصول را بسیار دقیق تر فراهم می کند. برای دستیابی به این هدف، تولید کننده اصلی بایستی دارای اعتبار ISO 13485 باشد. تصور می شود که در آینده ای نه چندان دور، علامت CE پزشکی یک الزام نظارتی برای همه دستگاه های آرایشی و زیبایی خواهد بود.

خرید لیزر دایود 

در واقعیت به علت طول موج نزدیک به مادون قرمز خود است که دارای عمق نفوذ بیشتری در درم بوده و درصد زیادی از آن به فولیکول مو میرسد و این امر است که باعث میشود ریسک بعد از انجام حذف موهای زاید و بازگشت پذیری آن به کمترین مقدار ممکن برسد لذا چنانچه شما پزشک گرامی توانایی خرید دستگاه دایود را دارد لذا این دستگاه یکی از بهترین انتخابها در بین دستگاه های حذف موهای زاید با قیمت های مختلف است دستگاه دایود باعث میشود مشتریان شما به سبب رضایت از فرآیند حذف موهای زاید باز هم به کلینیک شما مراجعت کنند و بدون کمترین درد و با بیشترین رضایت باز هم شما را انتخاب کنند.

 

تعداد جلسات درمانی مختلف

رنگ پوست شما تاثیر زیادی روی تعداد جلسات درمانی مورد نیاز خواهد داشت. افرادی که پوستی با رنگ روشن دارند، بسیار سریع دچار سوختگی می‌شوند. افرادی که دارای موهایی با رنگ تیره هستند بهترین نتیجه را دریافت خواهند کرد و دستگاه لیزر می‌تواند بیشترین ماندگاری را به آنها ارائه کنند. ترکیب رنگ موهای تیره و پوستی روشن به چهار الی شش جلسه درمانی با فاصله زمانی یک ماه تا یک ماه و نیم نیاز خواهند داشت. با روشن شدن مو‌ها تعداد جلسات درمانی نیز افزایش پیدا می‌کند. پوست‌هایی با رنگ میانه که نه کاملا روشن است نه کاملا تیره ( مثل قهوه‌ای) با موهایی تیره به تعداد جلسات درمانی بیشتری نیاز دارند. تعداد این جلسات می‌تواند بین شش تا دوازده باشد. درمان برای افرادی با رنگ پوست تیره از همه دشوار‌تر است اما به خاطر استفاده از لیزر Nd:YAG حالا این افراد نیز می‌توانند به خوبی از درمان لیزر استفاده کنند بدون اینکه نگران سوختگی و ایجاد اسکار روی پوست باشند.

باید نسبت به چه عوارضی آگاه باشید؟

در ابتدا باید گفت که برای عدم آسیب رسیدن به چشم، پیشنهاد می‌شود که در تمامی مراحل عمل از عینک مخصوص استفاده کنید. در حین عمل باید انتظار کمی درد را داشته باشید. مقدار این درد در هر فرد متفاوت خواهد بود چون آستانه تحمل درد در همه افراد به یک شکل نیست. ممکن است عمل لیزر برای فردی بسیار دردناک و برای دیگری کاملا قابل تحمل باشد. البته برای کاهش این حس می‌توان از ژل‌های بی حس کننده استفاده کرد. همچنین در حین عمل از دستگاه‌های خنک سازی استفاده می‌شود که در کنار کاهش حس درد باعث عدم به وجود آمدن سوختگی خواهد شد. بعد از انجام جلسه درمانی، حسی مانند آفتاب سوختگی روی پوست به وجود می‌آید. این حس معمولا چند ساعت یا نهایتا یک روز ادامه خواهد داشت. یکی دیگر از عوارض جانبی شایع می‌تواند تورم باشد. هر دو این عوارض بدون نیاز به درمان رفع می‌شوند. برای بهتر شدن حس پوست می‌توانید از کیسه یخ استفاده کنید. البته اگر عمل توسط فردی با تجربه انجام نشود و یا دستگاهی مناسب در دسترس نباشد امکان به وجود آمدن عوارض جانبی نادری مثل اسکار، تغییر رنگ پوست، تاول و خون ریزی نیز وجود دارد.

 

راهنمای خرید دستگاه لیزر دایود

به عنوان یک راهنمایی جامع در مورد خرید دستگاه لیزر دایود در دنیای امروز که تشخیص دستگاه های اصل و تقلبی از هم کاری دشوار و نیازمند تجربه و مهارت است، خرید دستگاه لیزر دایود از طریق مراجعه به معتبرترین شرکت های عرضه لوازم پزشکی و دستگاه های مخصوص زیبایی پوست و مو بهترین راهکار ممکن به نظر می رسد. البته در این مورد نیز برای پیشگیری از سودجویی های وب سایت ها و گروه های نامعتبر توصیه می شود این اقدام از طریق گروه های معروف و شناخته شده ای چون گروه لیزر ایرانیان صورت پذیرد تا از بروز مشکلات و خسارات مالی و جانی به خریداران دستگاههای لیزر و مشتریان پیشگیری بعمل آید.

دستگاه لیزر دایود که با توجه به پیشینه مذکور در ابتدای متن تکامل یافته ترین دستگاه لیزر می باشد و برای انواع پوست در کمترین زمان ممکن بیشترین تاثیر و رضایت مندی در کنار کمترین آسیب را دارد یکی از پرفروش ترین دستگاههای لیزر است. در رابطه با اثر گذاری دستگاه لیزر دایود و در حالت کلی در مورد اثرگذاری روش لیزر برای از بین بردن موهای زائد می توان گفت زمانی شاهد بهترین بازده با این روش خواهیم بود که فرد مورد درمان با لیزر دارای پوست روشن و موهایی تیره باشد و از آنجایی که در کشور ما خصوصیات ظاهری افراد این چنین ویژگی هایی را تصدیق می کنند از این رو انتخاب دستگاه لیزر دایود جهت خرید و بکارگیری بهترین گزینه در میان سایر گزینه ها می باشد.

گروه لیزر ایرانیان نیازی به تعریف و تضمین نداشته و رضایت بالای خریداران و مشتریان این گروه گواهی بر تخصص بالا، مهارت، تجربه، درستی پرسنل گروه لیزر ایرانیان می باشد.

انواع دستگاه لیزر دایود

انواع دستگاه لیزر دایود را می توان از چند جنبه دسته بندی کرد به عنوان مثال می توان دستگاه های لیزر دایود را از نظر پرتوان یا کم توان بودن، مجوز دار یا بدون مجوز بودن و اروپایی یا کره ای بودن در انواع مختلف قرار داد و در گزینش لیزر دایود مناسب پوست آنها را نیز مدنظر قرار داد.

 

نکات اصلی خرید دایود :

  • امنیت بالای دستگاه 
  • طراحی ارگونومیک هندپیس دستگاه 
  • مقرون به صرفه بودن هندپیس برای پزشکان
  • عمق نفوذ بیشتر در سطح پوست 
  • کم شدن تعداد جلسات درمانی 
  • اثربخشی بالاتر نسبت به تکنولوژی های نوری 

 

قیمت دایود لیزر

http://www.mahanmed.com/product/%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%D8%A6%D8%AF/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D9%88%D8%AF

دستگاه های دایود حذف موهای زاید با توجه به فاکتورهای زیر دارای قیمت های متفاوتی هستند . هر چه قیمت هندپیس دستگاه دایود بیشتر باشد قیمت دستگاه دایود لیزر بیشتر است لذا میبایست در انتخاب دستگاه دایود خود به مهمترین عامل که در واقعیت هندپیس دستگاه دایود است توجه بسیاری معطوف کنید. در ذهن خود داشته باشید که فاکتور های زیر تنها بخش مهمی از عوامل موثر بر قیمت دستگاه لیزر دایود هستند البته سایر عوامل نیز بر قیمت دستگاه لیزر دایود موثر هستند,لذا همواره قبل از خرید از مشاوره خرید استفاده نمایید.

قیمت انواع دستگاه لیزر دایود با توجه به نوع، شرکت سازنده، توان دستگاه و برند دستگاه می تواند متفاوت باشد. برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت انواع دستگاه لیزر دایود می توانید به وب سایت گروه لیزر ایرانیان مراجعه و یا با شماره تلفن های این مرکز تماس حاصل فرمایید.

 

کشور سازنده دستگاه 

دایود های اروپایی در بازار امروز دارای قیمت نسبتا بالاتری نسبت به دستگاه های چینی و کره ای هستند , در ذهن خود داشته باشید که دستگاه های دایود با توجه به کشور سازنده خود رنج قیمت متفاوتی دارند لذا حتما قبل از خرید دستگاه همواره از اصالت کشور سازنده از طریق بچ نامبر پشت دستگاه اطلاع کسب نمایید. کشورهایی که دارای تکنولوژی بالا در حوزه لیزر پزشکی هستند سهم عمده ای از بازار لیزر دایود را در دست خود دارند.

 

نوع هندپیس دایود 

 دستگاه های دایود دارای دو نوع هندپیس هستند ماکرو چنل و میکرو چنل لذا در ذهن خود داشته باشید که هندپیس های میکروچنل و ماکرو چنل که در واقعیت همان سیستم کولینگ دستگاه لیزر دایود هستند دسته بندی اصلی هندپیسها را تشکیل میدهند. در ذهن خود داشته باشید مهمترین بخش دستگاه های لیزر دایود هندپیس آنها هستند و بیشترین قیمت مربوط به این قسمت از دستگاه ها لیزر دایود است.در انتخاب بین دایود با هندپیس میکرو چنل و ماکرو چنل بهتر است از انواع میکرو چنل استفاده نمایید. با توجه به آنکه دایود های میکرو چنل از سوراخ های ریز به قطر یک تار موتشکیل شده اند لذا قدرت خنک کننگی بالاتری نسبت به مدلهای ماکرو چنل دارند.

https://sites.google.com/site/aaronmmahercs/diode-laser-hair-removal-wiki

https://www.medic8.com/cosmetic-surgery/hair-removal/diode-laser-hair-removal.htm

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خرید دستگاه لیزر دایود,